Jubileumreis '44 jaar Reizen Lauwers'

Reizen Lauwers blaast dit jaar 44 kaarsjes uit en dat moet gevierd worden! Voor de derde keer op rij organiseren we een feestelijke verjaardagsreis. We zorgen tijdens deze prachtige 3-daagse reis in een gezellig hotel in Duitsland voor een daverend muzikaal spektakel. Ludovic Tournai zal samen met Les Claudettes het repertoire van Claude François nieuw leven inblazen. Ambiance en dansplezier verzekerd! Kinderen tot 12 jaar kunnen zich in het pretpark naast het hotel onbeperkt uitleven.

Dag 1 • België - Xanten - Kalkar
We rijden naar Duitsland waar we kort voor de middag een bezoekje brengen aan Xanten, een stad aan de Rijn met een rijke geschiedenis. Ooit stond hier de Romeinse stad Colonia Ulpia Traiana, de woonplaats van veel gepensioneerde soldaten. In het huidige Xanten is er nog heel wat bewaard gebleven van de oude Romeinse stad. Kuier rond in het mooie middeleeuwse centrum, neem een kijkje in het archeologisch park en geniet van een vrij middagmaal. In de namiddag rijden we verder naar ons hotel waar we kunnen genieten van alle faciliteiten, ook van de attracties in Kernie’s Familiepark

Dag 2 • Kalkar - Kleve - Kalkar
Voor de liefhebbers voorzien we na het ontbijt een uitstap naar Kleve. Naast de vele bezienswaardigheden die dit gezellige stadje te bieden heeft, is Kleve ook een fijne winkelstad met een zeer gevarieerd aanbod. De shoppers onder ons halen hun hartje op in de vele speciaalzaken, de mooie brede winkelstraten en het winkelcentrum Neue Mitte. Rond de middag zijn we terug voor het lunchbuffet en genieten nadien van koffie en gebak. ’s Avonds genieten we van een fantastisch optreden van Tribute Memory Clo Clo. Nadien kunnen we nog wat napraten. Drankjes en het dinerbuffet kunnen naar believen geconsumeerd worden tot 01u00.

Dag 3 • Kalkar - België
We genieten deze voormiddag nog van de faciliteiten van het domein. Na een heerlijk lunchbuffet vertrekken we rond 13u00 voor een bezoek aan Nijmegen. In 2018 werd deze stad bekroond met de titel  van "Groene Hoofdstad van Europa". Het stadsbestuur investeert heel sterk in vergroening en zet volop in op de steenbreek, het opbreken van stenen pleinen en voortuinen om plaats te maken voor groen. We maken een (groene) stadswandeling en genieten daarna van wat vrije tijd. Rond 17u00 keren we terug naar België.

HOTEL WUNDERLAND KALKAR***

Ligging: net over de grens bij Arnhem en Nijmegen, vlakbij het historische stadje Kalkar en op wandelafstand van het pretpark “Kernie’s Familiepark”, met een brede waaier aan attracties en entertainment

Uitrusting:  comfortabel hotel met receptie, lift, caféstraat met verschillende bars, buffetrestaurant  diverse sport- en vrijetijdsfaciliteiten, inclusief fitnessruimte

Kamers: modern ingericht met badkamer met douche en toilet, tv, telefoon

Maaltijden: ontbijt, middag- en avondmaal in buffetvorm

• Reizigers van niet-Belgische nationaliteit dienen de bevoegde instanties te contacteren

• **** PRINCESS CLASS AUTOCAR
  • All-in light arrangement: 2x overnachting,  2x avondmaal, 2x ontbijt, 2x middagmaal, koffie en gebak, hapje en drankjes uit eigen assortiment, dranken vanaf dag 1 15u00 tot dag 3 13u00